Dins el cabàs

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo

Re: Dins el cabàs

Mensaje por Raviel el Lun Jul 11, 2016 2:26 pm

Lot de llibres en italià comprats a Amazon.

Dos assaigs:
- "L'autunno del Medioevo", de Huizinga (tot un clàssic)
- "La carne, la morte e il diavolo nella letteratura romantica", de Mario Praz (títol formidable!)

Una novel.la sobre ermitans antics, d'aquells que vivien sobre una columna:
- "Gli eremiti del deserto" de Ermanno Cavazzoni

I un recull de textos breus, articles i relats:
- "Un weekend postmoderno", de Pier Vittorio Tondelli (l'infinit tedi de la provincia italiana dels anys 80: "saciada i desesperada")

Raviel
Aprenent
Aprenent

Mensaje por Plaerdemavida el Vie Mayo 06, 2016 5:54 pm

Cada vegada que intento pujar una foto m'hi he de trencar el cap... i no me'n recordo, d'un cop a l'altre, com ho he fet. Buf!

Al cabàs hi he posat, aquests dies :

Quan els infants diuen prou, de Francesco Tonucci, rescatat de l'operació neteja del despatx de l'escola.

L'amor fora de mapa, de Roc Casagran, regal d'aniversari.

Plaerdemavida
Aprenent
Aprenent

Mensaje por Raviel el Miér Abr 27, 2016 9:40 am

Cabàs de Sant Jordi:

- El día del Watusi, de Francisco Casavella
- Lladres, de Joan Todó
- El llibre del desassossec, de Pessoa
- Il prete bello, de Goffredo Parise
Raviel
Aprenent
Aprenent

Mensaje por turmix el Vie Abr 08, 2016 1:26 pm

Al meu cabàs aquestes dues darreres setmanes hi he posat:

-Mansfield Park, de Jane Austen (sí, ja tocava!) Li tenia ganes i quan el vaig veure a la biblio, a la pila de llibres de 2a mà per 1 € no me´n vaig poder estar...un luxe de relació qualitat/preu

- L´amor fora de mapa, de Roc Casagran. Pinta mooooolt bé. Barreja la narració amb poemes i crec que és la barreja perfecta de sensibilitat i contemporaneïtat. Ja us diré.

- Jambalaia, d´Albert Forns. Vaig xalar moltíssim amb "Albert Serra (la novel·la, no el cineasta)" i aquest altre també promet somriures a dojo.

No tinc foto...el dia a dia em té tan xuclada, que no hi penso mai a fer fotos ni a passar-les a l´ordinador...però vosaltres ja m´enteneu....

turmix
Novell
Novell

Mensaje por Plaerdemavida el Lun Feb 29, 2016 7:25 pm

Aquest és el contingut que he posat al cabàs entre dijous i divendres passat.
Plaerdemavida
Aprenent
Aprenent

Mensaje por Crazy Janey el Vie Feb 12, 2016 6:29 pm

Aquesta és la collita de llibres que vaig posar al cabàs el mes de gener:

Un altre de la Jane Austen!?!?!?!?! Em direu... Bé, sí. Però és Seny i sentiment en català. Està esgotat i portava un parell d'anys rastrejant per internet a veure si algú se'n desprenia. He perseverat i finalment, he tingut el meu premi. La veritat és que em va venir en perfectes condicions. Diria, pobret, que ni tan sols l'han llegit. Però ha vingut a parar a una casa on el cuidaré molt bé.
Vaig comprar les Cartas a la hija de Mme. de Sévigné quan vaig anar a veure l'exposició dels cartrons de Lebrun al Caixaforum. Ja us en vaig parlar i no em repetiré.
L'altre aquí, al davant de la foto, és As I Lay Dying, de Faulkner, que he comprat per llegir-me una novel·la a diferents veus per un reto d'aquests que corren. 
I més a munt, una altra novel·la nordamericana, Delta Wedding, d'Eudora Welty, una recomanació.

Aprenent
Aprenent

Dins el cabàs

Mensaje por Crazy Janey el Vie Feb 12, 2016 6:19 pm

Sembla que algú s'ha empescat per internet, fer un fil on la gent publica, a principi de mes, els llibres que ha adquirit o li han deixat o ha agafat de la biblioteca. Li  fan una fotografia als llibers, posats en una pila o exposats de manera personal i fan una petita explicació, tant del contingut, de les ganes de llegir-lo, de com ha arribat a les seves mans... Li he empescat un nom prou nostrat: "Al cabàs". Què us sembla la idea?

Última edición por Crazy Janey el Vie Feb 12, 2016 6:33 pm, editado 1 vez

Aprenent
Aprenent

Mensaje por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba